thailandmeetsflo.reismee.nl

I love it :) bike t-shirts yeey

Hey! Hier moet even een beeld recht gezet worden, of in ieder geval dat heeft het bij mij wel gedaan. Smoking-ass Jan is not so much a smoking-ass anymore, still smoking haha, maarrrrr he stole a little piece of my heart haha. Vandaag toen ik terugkwam met taxi met Marisa en Kate en het Duitse meisje Anna, nieuw in de groep, van avondeten, riep jan of ik even kon komen naar zijn kamer. Ik wist even niet waar ik het zoeken moest en Kate en Marisa dachten ook echt, wat is dit nou weer? Haha. Dus ik loop erheen, hij doet zijn deur open en pakt een blauw iets in een zakje voor me. Here, zegt ie, I got this for you. It's for you. Ik pak het aan, beetje gek kijkend en open het zakje. Er komt een tshirt uit en ik zeg: aaah there's probably something really crazy on it haha. Toen zag ik het: een fiets <3 met mandje met bloemen erin (heel leuk getekend!) en de tekst: it must have been LOVE.

Aaaaaah this is definitely tshirt love, I like it so much! Dus mijn ogen begonnen helemaal te shinen en Leny kwam aanlopen, en ik kijk beetje ongeloofwaardig naar Jan (heeft hij dit voor me gekocht? Woow!). Dat nog steeds niet gelovend, vroeg ik Leny: did you see it or....? Ze zei: no Jan really, he saw it and got it for you. Ik vol verbazing en aangezien ik deze aardige act nog niet helemaal kon bevatten, vraag nog (wetend dat het vast niet hoeft): How much was it? I can pay it back? Hij: no it's a gift! For you! Dus terwijl wij allemaal smilen, loop ik dolgelukkig met mijn tshirt naar Marisa en Kate om deze te showen en dat er niks geks was, and I am really okay, no super happy actually door deze super aardige actie van hem en het mooie tshirt.

Nu lig ik in dit leuke huisje met hotelkamer, zitruimte eraan vast en badkamer, helemaal prima, welke ik deel met het super leuke meisje Anna! Ze is 19 en heeft ook een vriendje, Tobi, dus dat is Nice.

De groep is deze week uitgebreid met 10 mensen ongeveer, veel Fransen, allemaal op dit Duitse meisje na. Dus gelukkig wilde zij wel bij Marisa Kate en ik op de kamer toen we gister bij ons andere beach resort een 4 persoons kamer hadden. Zo heb ik weer een super leuk kamergenootje, yeey zo blij mee :) gister zaten we dus ook aan een mooi strand, was haast een private beach ook, hoe Nice! Misschien heeft Roald de foto's gepost? Anyway, mooi strand met rotsen en ik kon fietsen op een rode fiets, hoe tof! :) ook gingen we met de boot naar 2 plekken om te snorkelen, wat ook super leuk was, I love snorkeling! Vrijdag gaan we dat weer doen hier op Koh Samui waar ik nu ben, in Angthong national park wat echt heel mooi is volgens mij :D

Na het snorkelen heb ik zelfs even op de beach gelegen, voor mijn doen lang en dat zonder te verbranden :D goed ingevet dus! Ook heerlijk gezwommen, het water was zo chill en best helder. Ook veel golven, wat leuk was om in rond te dollen.

Morgen gaan we naar een waterval en daarna naar de grote beach Chaweng, hier op koh samui, waar je volgens mij naast elkaar opgepropt ligt haha, want wij zitten aan de andere kant van het eiland, wel typisch voor deze trip zo een top locatie haha. Nee beach direct aan huisjes bijna is chille en rustig maar ja dichter bij dingen te doen was toch ook wel leuk geweest. Ik heb nog desperately een night Market nodig haha, want wil souvenirs kopen die ik heb gespaard tot later in de trip. Ook wil ik Fruits, mango en ananas aaaah! Die zijn zo lekker hier, maar als je zo afgelegen ligt zoals gister ook bij die beach wordt fat wat lastiger haha. Maar wel blij dat we nu op Koh samui zijn, het programma is behoorlijk veranderd, nu niet meer nachtboot en kamperen in tenten in Angthong park, maar gewoon 3 nachten lekker hier.

Nouja, lekker hier, het is dus ook ver van party beaches (en ik ben zo een partyer haha you know :p), nee maar een feestje meemaken lijkt me wel erg leuk hier. Maar dat is ver met taxi en die vragen s nachts echt te veel geld van toeristen, so that sucks. De meeste mensen balen sowieso vooral van het feit dat we niet naar de full moon party kunnen, want we nemen zaterdagavond een bus terug naar Bangkok en die party is op 1 augustus op Koh Phangan eiland. Daar moet je dan half uur met boot heen, maar deze full moon party is ook nog eens een jubileum ofzo en extra groot. 40000 mensen worden verwacht. Marisa en Kate hebben hele week al geprobeerd optie te vinden wanneer ze naar koh phangan kunnen, want rondom full moon zijn er veel andere parties ook, maar ik denk dan ja al die slaap missen vrijdagnacht en dan in Nachtbus naar Bangkok, hallo dode florianne in Bangkok! Haha. Ik denk niet dat het het Waard is als het niet echte full moon party is. Bovendien denk ik dat zo een echte full moon party te overwelmend is, je raakt de groep zo kwijt denk ik. Je kan namelijk ook dag later bus naar Bangkok gaan, en dan ben ik gewoon niet in Bangkok om het te zien, dus dat doe ik niet. Die full moon party Is eigenlijk een mega festival en daar ga ik ook nooit heen. Maar ja ik geef wel toe, het is a once in a lifetime chance. Dat drukken de koh samui inwoners ons ook allemaal in ons gezicht haha. Taxi bestuurder vraagt: you going to full moon party? Ook waren we bij fitnestoestellen aan de pier hangjongeren aan het uithangen, toen ik met een Thaise vrouw sprak die me natuurlijk vroeg: where you from? En eigenlijk goed Engels te kunnen, beter dan de meesten die alleen die vraag stellen haha. Ze begon of we naar de full moon party gaan, haha. Ik dacht: not again!? Ze was zelfs geïnteresseerd in of ik studeerde en vroeg mijn major! Woow. Zelf werkte ze in het ziekenhuis zei ze :) leuk om zo met locals te kunnen praten!

Dus ik ga nog lekker genieten van mijn laatste dagen strand hier, en dan Bangkok. Ik ga proberen Lieke te meeten, mijn huisgenootje, ze is nu ook op Koh Sui :) Misschien lees ik mijn ene boek zelfs wel uit haha wat een record, 'Before I go to sleep'. Heb er 20 op ereader staan, maar dit is al heel wat voor mij. Afgelopen twee weken had ik niet zo zin in lezen, haha wel tijd maar gewoon lui ofzo. Kon vandaag in ons super chille minivan zelfs lezen zonder hoofdpijn, hoe Nice!

Bedacht me net trouwens dat ik al 3 bike tshirt heb van hier inmiddels (met thuis in Total 4 haha). Zo cool dat ze hier overal hun love for bikes om t-shirts laten zien haha :) deze van jan dus, een grijze met een rode bike met geel mandje dat zegt: Life is a beautiful ride. De derde is zwart met fiets met coole neon kleuren achtig en zegt: fast and fameous.

Nu gaat dit blije meisje met haar bike t-shirts en heerlijke strand hier met leuke mensen :)

Liefs, Flo

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active