thailandmeetsflo.reismee.nl

Thailand foto's staan online :D

Hoi allemaal :)
Inmiddels ben ik alweer bijna een weekje thuis, wat vliegt de tijd als je zo aan het bijkomen bent! Ik had mijn slaap ook erg hard nodig na de laatste 3 korte nachtjes in Thailand, met vrijdag avond uitgaan op party eiland Koh Samui, avond erna een nachtbus terug naar Bangkok (met koude airco brrr) en vervolgens op zondagavond uit in Bangkok om de dag erna het prachtige gigantische Grand Palace nog even fijntjes te bekijken :) In het vliegtuig zat ik ook tweemaal naast kletskouzen (jongens ook nog eens), een uit Polen en de ander uit Denemarken in mijn tweede vlucht, dus daar lukte slapen ook niet zo goed als ik had gewild. Maar toen ik dinsdagochtend aankwam was toch vooral die eerste hap yoghurt met mega brokken muesli echt een heaven momentje aah! Wat kan ik dan genieten van die heerlijke muesli en in de auto had ik al een lekker bruin volkoren boterhammetje oplief met Nutella besmeerd door Roald.
Nu een paar dagen later, heb ik mijn foto's van Thailand allemaal online gezet, na een lange klus om het allemaal door te zoeken en de minder goede te verwijderen (dat waren er minder dan gedacht en nu heb ik er dus nog steeds heel veel over :p)
Het zijn er nogal veel, schrik niet!
Om het makkelijker te maken voor de mensen uit de groep om henzelf terug te vinden en het leuker is foto's met mensen erop te zien, heb ik een aparte map gemaakt met 'people pictures' en deze in one drive gedownload.
Zie deze link:
Verder staan alle andere foto's met adembenemende natuur en prachtige gebouwen (laatste twee dagen zijn Bangkok, dus achteraan album, prachtige Grand Palace ook!) in Flickr (wel 2700 foto's dus...)
Have fun als je ze gaat bekijken en let me know wat je ervan vindt in het algemeen of welke foto je juist speciaal of mooi vindt :)
Groetjes,
Florianne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active